11.4.11

האנטומיה של מוגלר

בוקר אחד קם Rick Genest והסתכל במראה, סביר להניח שהוא לא ממש הסתפק במה שהוא ראה שם והחליט שעליו להשתנות.
מאותו רגע ריק לא מפסיק לקעקע את עצמו. קעקוע אחר קעקוע הוא מגדיר מחדש את גופו ונותן לו צורה של שלד. הגבולות בין החוץ והפנים מטשטשים ומשקפים את התבנית שעליה בנוי גוף האדם. ע"י קיעקוע הפחד הקולקטיבי, ריק מאתגר את יחסינו עם זמן ויופי ומציב בפנינו את האמת הפנימית שלו.

Rick Genest a.k.a. Rico the Zombie Boy

עד לא מזמן ריקו היה עלום שם, הוא גר במונטריאול ועסק בכל הבא ליד כולל הופעות בקרקס פריק שואו.
במרץ 2010 נפתח בפייסבוק עמוד מעריצים חדש שנשא שם מפתיע I bet this guy will regret getting this tattoo once he's older
הוא התייחס כמובן לבחירתו המוזרה של ריק וגרף במהרה כ-1,520,000 מעריצים. מי שיצר את העמוד לא תיאר לעצמו שהוא הולך לשנות את החיים של הבחור המוזר.


Formichetti + Genest = Mugler's Anathomy


Thierry Mugler, המעצב הצרפתי, ייסד את בית האופנה שלו ב-1974 ומאז בחן גבולות בייצור צלליות אלגנטיות וייחודיות מפרוק והרכבה מחדש של תבנית גוף האישה. הוא חלם בהקיץ על מערכת השמש וגלקסיות, איתגר את הנורמות ותמיד חיפש לייצג את היופי כמשהו בלתי רגיל. סגנון עיצוב הבגדים היחודי לו, חלחל כמובן גם לתקשור החזותי של המותג שמאז ומתמיד היה גרנדיאוזי, מפתיע, לא קונבנציונלי וכמעט תמיד אקספרמנטלי. אז: ב- 1992 ההמונים קיבלו טעימה מיצירותיו של מוגלר בדמות To Funky של ג'ורג' מייקל. ועכשיו: ליידי גאגא האגדית כפרזנטורית ראשית של היצירות מבית מוגלר שמאפשרות לה לבלוט ולהיות מיוחדת בזכות הלוק הביזארי, האקסטרווגנטי והחדש.


Nicola Formichetti מונה בספטמבר האחרון למנהל הקריאטיבי של Thierry Mugler. פורמיצ'טי היה חייב להוכיח כי הוא מסוגל לאתגר את הצופים ולקחת את המותג הצרפתי קדימה, וכשנתקל בתמונתו של ריקו בעמוד הפייסבוק המדובר, זיהה הזדמנות (שאפו!). ההתמסרות הטוטאלית לרעיון והיחוד האקסצנטרי של ריקו התאימו כמו כפפה לזהות המותגית של Mugler. 
קולקציית הסתיו\חורף 2012 של הנשים והגברים תוכננה תחת הקונספט Anatomy of Change והראתה כי ללא ספק פורמיצ'טי מפתיע בכשרונו ובחשיבה הקריאטיבית שלו. האנטומיה החיצונית של ריקו שהוצגה לראווה, הדגישה את היחס לעיצוב הגוף ונתנה תוקף לחקירת החומרים והצורות בקולקציה החדשה של המותג.
 
via www.labdailyblog.com


via www.emcblue.com
 via http://talk.arminmorbach.com

שיתוף הפעולה בין מוגלר ובין ריקו היה הצלחה מסחררת שגם ליידי גאגא היתה במידה רבה אחראית לה. לכבוד תצוגת סתיו\חורף 2012 ריקו צולם לסרטון בניצוחה של ליידי גאגא כמנהלת המוסיקלית ו-Mariano Vivanco כבימאי.





מעניין אם פורמיצ'טי היה רואה את הבחור הבא, האם הוא היה מלהק אותו להיות המוזה של המותג?

Rick Genest לפני שהפך לזומבי
via kryptique.tumblr.com

האם הפרצוף המקועקע של ריקו הפך להשראה או אפילו לטרנד?

via http://netkushi.com
זהו Alex Pettyfer מתוך הסרט החדש Beastly שיצא לקולנוע לפני כחודש והשבוע מגיע לארץ.
בתמונה רואים את האינטרפטציה של הבימאי לכיעור פנימי שיצא החוצה והשתלט על חיצוניותו של נער תיכון חתיך ושטחי, בשל קללה של בחורה. יש לו שנה למצוא משהי שתצליח לראות מבעד לחיצוניות שלו ותתאהב בו, אחרת הוא יישאר חייתי לנצח.
לו רק הייתי חיה בסרט, ללא ספק הייתי מתאהבת בבחור המעוות דווקא בגלל הלוק המוזר, הקעקועים, והחתכים שמשווים לו מראה של לוחם מכוכב אחר. אני לא רואה כיעור כמתואר בסרט, אני רואה יופי שובר ומיוחד, יצירת אומנות שמביעה סיפור ורגש.

לסיכום אני חייבת לציין שמבחינתי Rick Genest הוא אמן, אמנות הגוף שלו היא הבעה אישית מאוד עמוקה היוצרת מיצג מהלך שמעלה המון שאלות לגבי מהות החיים והמוות וקונפליקט בין יופי וכיעור.
מושלם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה